Workshop

Workshop

woensdag 25 april 2018

Blog Hop - Happy Stars Team

Bloghop van het Happy Stars Team.

Anything goes is het onderwerp. We mochten zelf  een stempelset kiezen uit de annual catalogus van 2017-2018.
Ik mag jullie wel al verraden dat deze stempel van Fabulous Flamingo (blz. 177) die ik heb gebruikt nog een jaartje meedoet en daar ben ik heel blij om want ik heb er gewoon nog te weinig mee gespeeld en dat is dan zo jammer als je al die ongebruikte stempels niet meer zou gebruiken.



Wil je lekker verder hoppen ga dan naar het volgende blog van  JANNEKE

Wil je weer terug ga dan naar het blog van: DUVINA

Deze dames doen mee met de bloghop

Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

6 opmerkingen:

  1. Wat een supergave kaart!
    Helemaal "hot" is deze style...
    Topkaart!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super hoe je achtergrond hebt gestempeld. Een heerlijke zomerse kaart. Laat de zon maar weer schijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart ;O)
    Die achtergrond vind ik heel mooi, en deze set ook ...
    Ik heb hem niet, maar wie weet ..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tropische kaart!
    Deze stempelset won ik vorig jaar op OnStage en ligt te verstoffen.... toch maar eens tevoorschijn halen... thnx voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie fleurige kaart. Leuke kleurcombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...