Workshop

Workshop

vrijdag 13 oktober 2017

Painted Harvest

ZONNEBLOEMEN

Zijn ze niet mooi, deze zonnebloemen?
Ik ben er gek op en wil ze zoveel mogelijk gebruiken, dus je zal deze van de week wel vaker tegen gaan komen op mijn blog.
Ik heb van de week ook al een kaartje gemaakt met een sketch en naar aanleiding daarvan deze kaart zitten maken, maar er toch weer van af geweken.




Gebruikte materialen alles van Stampin' Up!:
Cardstock Crumble Cake, Whisper White
DSP: Wood textures
stempelsets: Painted Harvest, Timeless Texture
Inkt:Crushed Curry, Early Espresso, Pear Pizzazz
Ponsen: Leaf pons, Classic label
overige: Linen Thread.


Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...