Workshop

Workshop

vrijdag 6 oktober 2017

Fabulous Flamingo

FLAMINGO

Zo even een zomerkaartje tussen door. Ik verlang naar de zon en hoop deze week er heel veel van mee te pikken.
Dit kaartje doet mij denken aan mijn vakantie in Turkije. Heerlijk langs het strand, op een terrasje aan de boulevard, genieten van de zon.
Ook voor dit kaartje heb ik weer een techniekje gebruikt, dit keer met de markers van Stampin' Up!.
Ik heb ze op het papier gestift en daarna met een nat penseeltje erover heen gegaan.


Gebruikte materialen van Stampin' Up!:
Cardstock: Basic Black, Whisper White
Stempel: Fabulous Flamingo (blz. 177 AC)
Inkt: Berry Bust, Powder Pink, Memento Black
In color Stampin' Write Markers


Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...