Workshop

Workshop

donderdag 3 mei 2018

Time to celebrate!

Stampin' Up! heeft momenteel ook blender markers. ikzelf gebruik ze niet omdat ik al copics gebruik, maar heb je deze alcoholstiften niet dan zijn de belnders van Stampin' Up! zeker het overwegen waard, want ik hoor er erg goede verhalen over. Bij deze stiften hadden ze een leuke set uitgegeven en daar stonden ook deze leuke stempeltjes op met lampionnetjes. Weet niet wat ik daarmee heb maar ik vind het altijd zo leuk om ze te zien op kaartjes, maar ook in de tuin of in huis aan een slinger.

Dit kaartje heb ik gelift van pinterest. ook het stempelen van de tekst en een lampion is niet helemaal zuiver.



Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...