Workshop

Workshop

maandag 30 april 2018

You octopi my thoughts

Deze stempelset MOEST ik hebben, maar weer te weinig gebruikt.
Heb er twee kaartjes mee gemaakt en nog wel dezelfde ook. Ook het idee van dit kaartje is niet van mijzelf maar gelift van pinterest, maar dit alles mag de pret niet drukken want ik blijf ze toch gewoon gebruiken, want helaas komen ze niet terug in de nieuwe catalogus. Maar mocht je nu wel van inktvisjes houden dan heb ik een verrassing er komt zo een supergave set in de nieuwe catalogus. Dus houdt deze goed in de gaten want per 1 juni kan je deze set en nog veel meerbestellen.
Voor nu moeten we het nog even met deze leuke set doen.




Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...