Workshop

Workshop

donderdag 7 december 2017

Good Things

Zoals ik al eerder zei, ben ik heel druk met de kerstkaartjes maken.
Door mijn vakantie eigenlijk weinig tijd gehad en daarom worden jullie nu overstelpt met kerstkaartjes.
Vandaag komt er ook een nieuwe bestelling binnen van Stampin' Up!
Wij als demo's mogen al pre-orderen voor de nieuwe catalogus die in janunari uit gaat komen.
Houd er wel rekening mee dat je dan niet meer uit de herfst-wintercatalogus kunt bestellen.





Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...