Workshop

Workshop

woensdag 1 november 2017

Merry Misteltoe - Christmas Wishes

Zo de Halloween is over en we gaan meteen beginnen aan de kerst.
Wordt een drukke tijd voor mij, want moet veel kaartjes maken, dus jullie zullen vaak een post van mij voorbij zien komen.

We gaan maar beginnen met een eenvoudig kaartje
Het papier is van Merry Little Christmas en is een mooie kleur groen, green Olive.
Ik houd er wel van, met het zwart en wit.
De stempel is van Merry Misteltoe, blz 113 van de Annual catalogus.





Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...