Workshop

Workshop

dinsdag 3 oktober 2017

Koffie & Kaart

KOFFIE & KAART


Afgelopen donderdag heb ik bij mij thuis een koffie & Kaart gehouden en daar is een dame uit Zandvoort op afgekomen. Zij wilde graag meer leren over stempelen en technieken. Ik hoop dat ik aan haar verwachtingen heb kunnen voldoen, want het kaartje wat je op zo een dag maakt is simpel, omdat de tijd maar beperkt is. Het is eigenlijk de bedoeling dat je kennismaakt met Stampin' Up! producten en met mij, wie ik ben enz.

Als welkomstcadeautje heb ik dit zakje gemaakt, wat gelift is van Pinterest:




 En dit kaartje kon worden nagemaakt, nav inspiratie van Stampin' Up!


Gebruikte materialen van SU:
Cardstock: Early Espresso, Pear Pizzazz, Whisper White
DSP: Coffee Break
Stempels: Coffee Break +  framelits dies
Inkt: Memento Black, Pear Pizzazz, Early Espresso
Burlap Ribbon

Vond het wel toepasselijk om deze producten te werken, ivm het thema Koffie&Kaart

Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
 Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...