Workshop

Workshop

zondag 1 oktober 2017

Herfst TAG met Mixed Media technieken

Goedemorgen allemaal,

Alvast een hele fijne zondag gewenst.
Vandaag iets totaal anders dan wat jullie van mij gewend zijn, maar wel waar mijn hart het meeste ligt, namelijk bij kliederen, hahaha.
Voordat ik demo werd, maakte ik veel layouts met diverse technieken, stempels, spetters en spatters erop, maar op de een of andere manier ben ik dit een beetje uit het oog verloren doordat ik demo werd bij SU. Er zijn wel bepaalde producten te koop, maar toch beperkt.


Ik heb deze tag gemaakt voor iemand anders van een FB-groep waar ik momenteel lid van ben.
Ik heb diverse materialen en technieken door elkaar gebruikt en ook een paar producten van Stampin' Up!, maar om eerlijk te zijn niet veel.



gekleurd met potloden van Faber Castell







Gebruikte materialen:
Inkt van Ranger, Oxide inktpads
stempels van Jane Ravenport 
producten van SU:
Stempels van de bloemen, mallen, 
embossingpasta, embossingpower.
Cardstock papier, wit en zwart
memento inkt




Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...