Workshop

Workshop

woensdag 18 oktober 2017

Halloween Blog Hop

En ja hoor, onze maandelijkse bloghop van het Stampin" Up! team is deze keer, hoe kan het ook anders,


HALLOWEEN

                         

En daar ben ik de afgelopen tijd  flink mee bezig geweest voor allerlei FB-groepen. Voor een van die FB groepen heb ik een flip-boekje gemaakt met kleine kadootjes erin.

Flipbookje de voorkant:


Hier als het boekje wordt opengeslagen




De kleine kadootjes met een kaartje erbij


Een boekje van de Action beplakt met papier en de kat en pompoen uitgeknipt



Stempelset Seasonal Chums + Dies gebruikt\

En hier nog een collage die ik ervan heb gemaakt



Al het materiaal is van Stampin' Up! en kan je vinden in de herfst-en Wintercatalogus:
Designpapier: Spooky Night, pagina 53
Cardstock: Basic Black + Pumpkin Pie + Very Vanilla  
Stempelset: Merry Cafe en Seasonal Chums + Dies,  pagina 46 + 47

Voor meer mooie inspiratie en creaties kijk op het blog van: PETRA

En wil je nog even terug?
Klik dan op onderstaande link, dan kom je weer bij WILMA


 Dit zijn de deelneemsters de meedoen aan de bloghop:


Monique, hier ben je nu




Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

4 opmerkingen:

  1. Wat een werk en mooi uitgewerkt.
    Nee Halloween is nog echt niet mijn ding.
    Vind dat moeilijk om daar inspiratie voor te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave dingen Monique!
    Je hebt er echt een werk van gemaakt, leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creaties heb je gemaakt Monique ;O)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dingen en wat een werk. Genoeg inspiratie!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...