Workshop

Workshop

vrijdag 22 september 2017

High Tide

Heel veel kaartjes gemaakt met deze geweldige stempelset High Tide.
Deze stempelset, High tide, staat op pagina 140 van de grote catalogus.
Ik heb er al heel veel kaartjes mee gemaakt en tegels mee bestempeld die ik ook weer verkoop voor de 
Bed & Breakfast.



Ik heb voor deze kaartjes allerlei verschillende technieken gebruikt voor de achtergrond, wat ik weer erg leuk vond om te doen.


Met aquarelpapier en inkt met penseel erop geschilderd. Papier eerst flink nat gemaakt


Een rondje uitgestanst en met een sponsje de kleuren aangebracht. Dit ook zo gedaan met de onderste kaart alleen dan een rechthoek uitgestanst.







Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...