Workshop

Workshop

maandag 18 september 2017

Gruss & Kuss aus Zandvoort

Ik ben al weken in de weer met allerlei kaartjes te maken voor mijn gasten die ik dan verkoop. En sommige kaartjes nemen gretig aftrek en sommige niet.
Ik vond het wel leuk om met Duitse teksten te werken en deze stempels zijn niet van Stampin' Up!, maar van Alexandra Renke.
Ook is de achtergrons stempel (koraal) al een oudje die ik van Ingen heb mogen lenen.

De schelpen stempel is nieuw en staat in de grote catalogus op pagina 38





Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...