Workshop

Workshop

woensdag 20 september 2017

Blog Hop HERFST



Vandaag doe ik weer mee met een blog hop met het team van Stampin' Up!  met het thema 

HERFST


Herfst met al zijn pracht en praal in mooie warme kleuren, die je ook kan terugvinden op dit kaartje.

In de Herfst- en Wintercatalogus staan weer veel mooie stempelsets met dit thema en ik kon het niet laten om weer iets aan te schaffen.
De basis kaart is van Crumble Cake Cardstock met daarboven Olive green en Whisper White, die ge-embossed is met de Pinewood Planks. Vond dit wel erg goed bij het thema passen.
De stempelset van Pick a Pumpkin heeft ook mooie dies met twee extra's erin zoals de (oranje) doorzichtige pompoen en de (bruine) pompoen met sterretjes erin.







Wil je nog meer leuke inspiratie opdoen?
Dan kan je op de volgende klikken en kom je bij: Petra



Wil je terug naar waar je vandaan bent gekomen klik dan op deze button en ga je weer naar: Marloes

Mocht je nu toch de weg kwijtraken kan je hier de dames terugvinden die meedoen aan deze bloghop:








Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk set is dit toch!
    Ik heb hem niet, maar zie er ontzettend leuke en mooie dingen met voorbij komen, zo ook deze weer ;)

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf kaartje!
    Een superleuke stempelset (blij dat ik 'em heb). De embossingfolder past er idd prima bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart! Mooi stempelset voor een herfstkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart!! Ik heb deze set niet, maar hij is toch wel heel erg leuk....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, leuk dat we allebei de embossingfolder hebben gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...