Workshop

Workshop

donderdag 2 februari 2017

Retired 2016 Going Places-Z Fold Pop Up Card

Vorig jaar ben ik begonnen als Stampin' Up! demonstratrice en heb echt zoveel mooie en leuke stempels gekocht het afgelopen jaar, maar niet alles gebruikt.
En dat vind ik toch wel zo jammer, want toen ik deze stempelset en papier zag was ik meteen verkocht en zag daar vele mogelijkheden in, maar eigenlijk helemaal niets meegedaan. Zo Zonde.
Ik word dan altijd boos op mijzelf en besluit dan toch ook weer mijn "oude troep" zoals ik het noem te gaan gebruiken, dus vandaar deze kaartjes met retired artikelen van vorig jaar de Sale-A-Bration en de catalogus van Spring/ Summer 2016.



De basis van de ze kaart is gemaakt van Dapper Denim, DSP van Going Places, evenals de stempel (Going Global) die ik later heb uitgeknipt.
De tekststempel is van de Sale-A-Bration 2016, Sky is the Limit.


Deze kaart met de mooie embossingmal (had ik dus ook nog steeds niet gebruikt).
 Ik ben hier maar mee aan de slag gegaan. Vind deze stempels zo leuk voor een stoere mannenkaart.
Mijn vriendin haar man is jarig en houdt eigenlijk van stoere sportwagens. jammer genoeg geen stempels van en daarom maar een leuke kaart gemaakt met een vliegtuig




De kaart hieronder is op een speciale manier gevouwen heet Z Fold Pop Up Card
Op deze LINK kan je zien hoe deze kaartjes worden gemaakt
Dit heb ik op pinterest gevonden en daar ook de kaart van gelift.
Op pinterest vind je genoeg voorbeelden en maatvoeringen om deze kaart te maken.
Moeilijk is het niet.
Mijn maat van het kaartje is 10 x 10 cm.




Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...