Workshop

Workshop

zaterdag 18 februari 2017

Mannenkaart


Vinden jullie het ook zo moeilijk om een leuk mannenkaart te maken?
Ik wel!!!
En vaak vind ik de stempels niet leuk of allemaal hetzelfde, maar daar is nu verandering in gekomen.
Yeeeeh gelukkig.
Bij Stampin' Up! hebben ze nu hele leuke mannenstempel, ze staan in de Spring/ Summer 2017 catalogus .
En niet alleen de stempels zijn supergaaf, maar ook het papier en de embellisments.
Ik ben er blij mee, want ik heb in mijn familie heel veel mannen.
En gelukkig ook handige Harry's waar deze stempels weer leuk bij passen.







Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht. 
Groetjes Monique


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...