Workshop

Workshop

zondag 29 januari 2017

Pop-up Panel kaart 18

Deze leuke kaart heb ik voor mijn vriendin haar dochter gemaakt die van de week 18 is geworden. Op internet de boel afgespeurd om deze kaart te zoeken. Overal was de kaart met inch-maten en nu gelukkig eentje gevonden in centimeters. Klik op deze LINK en dan wordt deze kaart stap-voor-stap uitgelegd.

Het papier van deze kaart is uit de collectie (retired 2016), maar ik had er nog zoveel van liggen dus ben er lekker mee aan de slag gegaan en dat moet ook kunnen, vind ik.
De stempelsset (Build a Birthday, AC- blz 25) heb ik vorig jaar van mijn lieve vriendin Ingen gekregen en nog veel te weinig gebruikt, dus kwam ook mooi van pas en deze is nog steeds te bestellen in de Annual-catalogus juni-2016 t/m mei-2017. 

De basiskaart is gemaakt met Basic Black cardstock. 


Cardstock: Basic Black, Whisper White, Watermelon Wonder, Cumcumber Crush
Inkt: Cumcumber Crush, Watermelon Wonder, Crushed Curry, Tangerine Tango, Memento Black
Pons: Duet Banner
Stempel: Build a Birthday
Stans: MFT scalloped round


 De kaart opengeklapt. geeft zo een leuks verrassingseffect. 
De cijfers 18 heb ik eerst gestempeld met de kleur Bermuda Bay, op cardstock Bermuda Bay en daarna uitgestanst met de Numbers of years (AC blz. 136) + dies (AC blz. 193).



Diverse tekstjes erop gestempeld met Memento Black en de tekst stempelset Endless Birthday Wishes.
En hier nog een extraatje aan de kaart toegevoegd anders kon ik er niet op schrijven.



Uit Whisper White een ovaal gestanst, deze is van MFT.
Langs de rand diverse sterretjes gestempeld met diverse kleurtjes
De sterretjes zijn van de stempelset Balloon Celebration en de taart is van de stempelset, Endless Birthday Wishes. Gekleurd met de inkt Watermelon Wonder.


Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...