Workshop

Workshop

maandag 30 januari 2017

Never Forget

Dit heb ik gemaakt ter nagedachtenis van mijn schoonmoeder, die op 5 januari 2017 is overleden.
 Zij was altijd een zeer gulle vrouw en gaf aan iedereen cadeautjes. 
Daarom hebben wij,  ter nagedachtenis deze waxinelichtjes van de Action ingepakt in een cellofaanzakje en een mooie tag eraan gemaakt. We hebben deze na de plechtigheid aan de bezoekers van de crematie uitgedeeld en gevraagd of zij deze 's avonds konden aansteken en zo de geest van mijn schoonmoeder rustig naar boven konden begeleiden.

De tag is uitgestanst met de stans Scalloped Tag Topper (AC blz. 186)
Het papier is de kleur Very Vanilla. De bloemen stempel is een retired ( 2016) en de roze inkt is van  Memento en de grijze inkt is van Stampin' Up! Smoky Slate. Tekst stempel ben ik helaas even vergeten.


Een hele mand vol. De mand en de hartjes komen beide van de Action.



Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...