Workshop

Workshop

dinsdag 31 januari 2017

Hello Baby


Mijn lieve nicht en haar man zijn opa en oma geworden, dus deze leuke kaart was snel gemaakt, alleen duurde het bij mij wel even voordat ik hem had verstuurd.


De stempels/ papier/ dies en ponsen komen allemaal uit de AC-catalogus, blz. 56 + 57, A Little Foxy Suite.
Ik vind deze serie uitermate geschikt voor babykaartjes.
En natuurlijk ook voor andere kaartjes om mee te maken maar ik heb weinig baby-stempels dus was weer blij dat ik deze stempelset + pons in mijn bezit heb.
Ik heb mij, voor deze kaart wel laten inspireren door pinterest.



Het woord HELLO is een die van Hello You Thinlits (AC. blz 195), uitgestanst uit cardstock zwart.
Het woordje BABY gestempeld in Smoky Slate en met de stempelset Tin of Cards.
Papier: cardstock Whisper White en Calypso Coral.


Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...