Workshop

Workshop

vrijdag 27 januari 2017

Carousel Birthday kaart

Hier een kaartje gemaakt met de nieuwe set uit de Spring/Summer catalogus.
Het is de leuke stempelset en papier van Cupcakes & Carousels suite, blz. 8 + 9.

 De kleurtjes van dit papier spreken mij altijd erg aan. Wordt er vrolijk van.
De carousel heb ik uitgeknipt en de bakjes met ik er later opgeplakt. Deze heb ik met de thinlits van Up & Away uitgestanst.



Benodigde materialen:
Cardstock: Very Vanilla, Pool Party
DSP: Cupcakes & Carousels
Stempel: Carousel Birthday
Inkt: Bermuda Bay, Early Espresso, Tangerine Tango
Dies: Up & Away Thinlits Dies



Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...