Workshop

Workshop

woensdag 7 december 2016

Dag 7 + nog meer kaartjes


Vandaag nog een paar kaartjes van die kleine lieve muisjes. Ikzelf ben er niet helemaal tevreden over, maar goed soms moet je het maar nemen zoals het is. Papier is van Fancy Pants en de rest van de gebruikte materialen allemaal van Stampin' Up!. De muisjes zijn gekleurd met copics.
Deze kaart is gemaakt naar aanleiding van een lift op het ScrapAngelforum.







Hier een kleine stukje van mijn December Daily dag 2.
Op 1 december is mijn zoon zijn hond overleden en dit heb ik verwerkt in mijn DD met een kleine layout.
De rest van mij DD laat ik niet zien omdat ik dit te persoonlijk vind.


En natuurlijk ook weer dag 7 van mijn advent kalender:
Een leuk zakje met iets lekkers erin.




Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...