Workshop

Workshop

donderdag 1 december 2016

Advent dag 1 + December Daily

Vandaag kan ik aan mijn advent kalender beginnen. Elke dag mag ik een envelop of zakje openmaken en dan zit er een verrassing in of een lekker snoepje.


Materiaal:
Glassine Gift Bags, knijpertje, Metallic Enamel Dots, Banner Triple Pons
Stempel: Frosted Medallions
Inkt en Cardstock; Crumble Cake

Vandaag start ik ook weer met een December Daily.
Ik zet op het Scrap-Angelforum iedere dag een opdrachtje neer. Voor deze dag is jet AGENDA.
Voor mij niet moeilijk want ik houd elke dag een agenda bij.
Deze foto + journaling heb ik nog niet in mijn DD bewerkt, omdat er misschien nog wel meer op de agenda staat voor vandaag hahaha
Maar hier wel mijn voorkant van de DD

Voor mijn DD ga ik de December Daily kit gebruiken van Stampin' Up!
Maar ik houd van drukke pagina's dus ik voeg hier en daar wat toe van andere merken en winkels.




 De belletjes heb ik bij de Action gekocht en de labels bij de Hema. Ik wil toch altijd wat extra toevoegen en ben een drukke scrapper.



Niet alleen start vandaag de advent kalender maar ook de December Daily.


Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

1 opmerking:

  1. Leuk!!! Ook al weet je al wat er in zit, het verrassingseffect blijft groot!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...