Workshop

Workshop

zaterdag 5 november 2016

Frosted Medallions Thank You

Deze zakjes met leuke Buddha's erin heb ik gemaakt voor speciale gasten die gisteren zijn aangekomen. De twee dames die bij mij zijn komen logeren gaan naar de On Stage Van Stampin' Up! in Amsterdam.
Zij zijn ook demo's bij Stampin' Up! Dus extra mijn best gedaan (lol).

Ik heb mijn Tag pons weer gebruikt om leuke tags aan deze kadootjes te hangen.
De stempelset die ik heb gebruikt hiervoor is Frosted Medallions. 
Gestempeld met de inkt Wisteria Wonder.
De ribbon is de Glitter Ribbon Combo Pack, kleur Sweet Sugarplum. Een stukje witte twine eromheen.

 Detailfoto:

En weer een klein knijpertje eraan. gestempeld met de stempelset Paisley & Posies. 
Inkt, Rich Razzleberry.

De cellofoonzakjes (Gusseted Cellophame Bags, AC, blz. 176) heb ik bij Stampin' Up! gekocht en ze hebben een soort bodempje. 
Dit is heel handig als je daar iets groters in wilt doen zoals deze Buddha's van de Action.
Ik heb een strookje Whisper White cardstock in het zakje gedaan voor extra stevigheid en gestempeld met de tekststempel Thankful Thoughts. De paisleys heb ik gestempeld met de stempelset Paisley & Posies. De kleuren van de inkt zijn Rich Razzleberry en Wisteria Wonder.





Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

3 opmerkingen:

  1. Heel gaaf! Ben je zelf niet naar On Stage geweest?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee helaas kon ik niet ivm werken. Achteraf wel gekunt, maar toen was het te laat.
    heb schijnbaar een hoop gemist.
    Dank je voor je berichtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je brengt me weer op een idee Monique, ik vind ze erg leuk, djw.
    groetjes Jannhy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...