Workshop

Workshop

zondag 30 oktober 2016

Halloween traktaties II

Hier, in Noord-Holland wordt geen Halloween gevierd, maar wel Sint Maarten en dit wordt dan op 11 november gevierd. De kinderen lopen dan met lampionnen langs de deur. Ze zingen een liedje en krijgen dan als beloning een snoepje. Ik heb hiervoor alvast een traktatie gemaakt. Helaas komen er niet veel kinderen meer langs, dus aan deze paar lolliehoudertjes heb ik vast wel genoeg.
Ik heb cardstock, Basic Grey gebruikt voor de verpakking. De maat hiervan is 15 cm bij 5 cm. Gerild op 5 cm en 10 cm. Daarop met het designpapier een vierkantje van 4,5 cm bij 4,5 cm geplakt. Met een ronde pons de rondjes uitgestanst en met de Halloween Scenes Dies, de heks uit zwart cardstock gestanst. Lollie's ingepakt en er een lintje omheen gedaan. Lint is niet van SU.


Achterkant bestempeld met de stempel van Jar of Haunts

Detailfoto van het heksje

Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...