Workshop

Workshop

woensdag 26 oktober 2016

Halloween schudkaartjes

Ik heb voor Halloween diverse schudkaartjes gemaakt. Had deze nog nooit gemaakt. Ik vond het superleuk om te doen en ga dit zeker vaker toepassen. Erg leuk.

De stempels zijn van de serie Cookie Cutter Halloween.
DSP-papier van Halloween Night. Om deze schudkaartjes te maken ken je het superhandige tape van Stampin" Up! gebruiken. Dit is een dik tape dat makkelijk te verwerken is en zelf helemaal in het rond kan gaan. Te koop bij SU, Foam Adhesive Strips en de "raampjes"met het doorzichtige folie, Windows Sheet.



Voor deze kaart heb ik de die gebruikt van Jar of Love. Gevuld met sequins die ik gevonden heb bij een andere webwinkel, maar weet niet meer waar.

 



Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...