Workshop

Workshop

dinsdag 6 september 2016

Thank Thank Thank.....

.....YOU

Ik had al een klein sneakpeakje van dit kaartje laten zien, maar nu de catalogus uit is, mogen jullie de rest zien.
Ik weet dat er op het net al heel veel bekend gemaakt is van de sets die in de nieuwe herfst/ winter catalogus staan, maar ik heb daar bewust niet aan meegedaan, omdat er ook nog zoveel leuks in de annual catalogus staat.
Dit kaartje heb ik gemaakt voor het supportteam van Stampin' Up!. Zij helpen ons als demonstratrices altijd zo hartelijk en snel, dat een dankjewel-kaartje wel op zijn plaats is.

Hier nog een keer de detailfoto/ sneakpeakje:


En hier de kaart zelf.
Vind hem erg mooi geworden, het idee van de kaart zo uitsnijden heb ik via Pinterest gezien, maar de rest gewoon zelf verzonnen.
Ook deze stempels en papier staan in de nieuwe Herfst/ Winter catalogus en ja, je raad het a,l meteen weer verliefd op die leuke en mooie Paisleys en Posies.
Ik houd heel erg van dit soort patronen en de kleurcombinatie vind ik ook zoooo mooi.
Dat kerriegeel en paars.
Ben bijna geneigd om mijn muren van mijn woonkamer ook zo te sausen, want dit worden wel de nieuwste kleuren van het jaar voor in je woning.

De basiskaart van  is Whisper White, maat 10.5 x 14.7 cm.  Deze heb ik bijna aan de onderkant schuin afgesneden en een randje  Rich Razzleberry en DSP Petals & Paisleys Specialty tussen gedaan.
Het woord YOU heb ik uitgestanst met de thinlits Hello You  en  het koperkleurige woord "YOU" is van de Copper Foil Sheets. Dit is iets minder heftig dan goud. Ik vind het zelf erg mooi.
De tekst heb ik gestempeld met de tekststempel, Thankful Thoughts en daarvoor heb ik Delightful Dijon inkt gebruikt.
En voila, klaar is een kaartje. Klein gebaar, maar groots ontvangen.


Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...