Workshop

Workshop

donderdag 1 september 2016

Herfst/ Wintercatalogus is uit

Joepie de nieuwe catalogus staat online 
en daar kan uit besteld worden.



Kijk hem lekker door. Klik hier voor de online versie
Wil je de catalogus ontvangen per post??
Stuur mij dan een mailtje en ik stuur hem voor 2,95 EUR (verzendkosten) naar je toe.
Doe je bij mij een bestelling dan krijg je deze kosten weer vergoed.

Op zaterdag 3 september doe ik een verzamelbestelling.
Als je iets wilt bestellen dan kun je dit doorgeven via de mail tot vrijdagavond 22.00 uur.

Ook zijn er speciale aanbiedingen.
Geldig van 1 september tot en met 7 september 2016


Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

1 opmerking:

  1. Wat een geweldig leuk project heb je voor de bloghop gemaakt! Ziet er super uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...