Workshop

Workshop

vrijdag 23 september 2016

Cookie Cutter Halloween kaartje

Met deze leuke stempels kan je zoveel kanten mee op.
De pons kan je ook gebruiken voor de kerststempelset van Cookie Cutter Christmas, dus twee vliegen in een klap.
Ook heb ik voor deze kaart weer lekker zitten kleuren met mijn copics. Heb je die niet kan je ook de stempelpads van Stampin' Up! gebruiken, of potloden of gewoon een grijs potlood met deze figuurtjes.


Gebruikte materiaal:
Cardstock: Halloween night 12" x 12" cardstock Pack, Basic Grey, Pumpkin Pie, Basic Black
Designpapier: Halloween Night
Stempels: Cookie Cutter Halloween, Spooky Fun
Tekst: Spooky Fun, Suite Seasons
Twine: Halloween Night Baker's Twine
Inkt: Versafine, Memento black
Copics


 Detailfoto:


gebruikte copics:


Copic waar geen stickertje op zit is C5.




Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

1 opmerking:

  1. Wat een ontzettend leuke Halloween kaart. En ook weer erg mooi ingekleurd maar je, dat is jouw talent dus ik had ook niet anders verwacht :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...