Workshop

Workshop

donderdag 21 juli 2016

Thinking of you


Deze kaart heb ik speciaal gemaakt voor een heel dappere vrouw die het gevecht aan gaat met de afschuwelijke ziekte kanker. Op het moment hoor ik niet anders om mij heen. Verschrikkelijk.
Het kaartje is met de mooie stempel van Feather together gemaakt en het papier van Moroccan Night.
Vond het wel wat hebben, beetje Indiaan-achtig en in mijn beleving zijn indianen ware strijders en dat is zij ook.
Gebruikte Materialen Stampin' Up!:
Cardstock: Kraft, Whisper White, Delightful Dijon
Designpapier: Moroccan Night
Inkt: Cajun Craze, Emerald envy
Stempel: Feather together
Overige: Washitape van Moroccan Night
Texrured Impressions embossing Folder: Boho Chic
Overige: Linen Thread, 
Detailfoto:




Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...