Workshop

Workshop

maandag 18 juli 2016

Thank You Yarns

Deze leuke yarns zijn voor mijn gasten die langer blijven dan zes nachten. Ik zag deze leuke wekpotjes en Oudhollands snoep bij de Action en zag meteen de mogelijkheden voor deze leuke potjes.

Ook heb ik gewerkt met de nieuwste kleuren van Stampin' Up! Deze In-Color 2016-2018 moest ik in het begin heel erg aan wennen, maar er nu eenmaal mee gewerkt te hebben ga ik ze steeds meer waarderen.

De potjes heb ik eerst gevuld met snoep. Om het potje heen washi-tape geplakt. Deze washi-tape is niet allemaal van Stampin' Up!, want door mijn jaren heen heb ik heel wat verzamelt en dat blijf ik er gewoon naast gebruiken, anders is het doodzonde om het te laten liggen.
Ik heb een serie gemaakt van vier potjes per kleur, in totaal 20 potjes met de vijf In-Color kleuren.
Op het potje heb ik eerst met Karft een scalloped rondje uitgestanst en daar bovenop een bloem geplakt.
Deze bloemen heb ik gestempeld met een gouwe oude van Stampin' Up! die nog steeds in de collectie zit.
De bloemen heb ik op de In-Color cardstock gestempeld met dezelfde kleur inkt.
Bloemen uitponst en opgeplakt.
Het potje afgewerkt met een stukje ribbon, touwtje en een Thank You-labeltje eraan.
Zijn het geen schatjes geworden.
Zou ze bijna niet weggeven :-)








Gebruikte Materialen:
Cardstock: Karft, In-Color 2016-2018
Inkt: In-Color 2016-2018, Ranger Archival Black Ink
Washi-tape:  Dapper Denim van Moroccan designer washi tape
Ribbon: Eigen collectie, Ruched Ribbon, Dapper Denim, Peekaboo Peach
Stempel: Flower Shop, Lotus Blossem (tekst)
Dies: Cutie Pie Thinlits - Tag
Pons: Pansy- bloem
Action: Washi tape, yarnpotjes, snoep
Overige: Touwtje




Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

3 opmerkingen:

  1. Wat gaaf zeg! Leuk om iets te maken voor je gasten, dat geeft het verblijf net iets extra's.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...