Workshop

Workshop

donderdag 14 juli 2016

Namasté.

Namasté.
Namasté betekent: (Hindi: नमस्ते, Nepalees: nʌmʌsˈteː) is een groet en mudra. Het woord heeft zijn oorsprong in het Sanskriet "nam" (buigen) en betekent "ik buig voor jou". Namasté is in India, maar ook in verschillende andere Aziatische landen, een gebruikelijk hindoeïstisch gebaar om te groeten en respect te tonen.

Ik zit  sinds vorig jaar september op yoga en ik moet zeggen ik vind dit zooooo ongelooflijk fijn om te doen. Yoga is een ontmoeting met jezelf. Dus je bent heerlijk even in het nu en kan je alles loslaten.
Ik ben mijn yoga-lerares dan ook iedere keer weer dankbaar voor de fijne en interessante lessen die zij geeft en als afsluiting heb ik voor haar een lekker bodylotion (die ik dan weer meeneem uit Turkije) verpakt in een zelfgemaakte giftbag.
Deze giftbag heb je bij Stampin' Up! speciale punchboards voor. Die had ik al een tijdje liggen maar nog niets meegedaan, dus vond het maar eens tijd worden om daar mee aan de slag te gaan.
Want dat heb ik mij wel voorgenomen met het kopen van al die leuke SU-spullen, wel gebruiken en tot nu toe gaat me dit heel goed af.


De verpakking heb ik bestempeld met de superleuke stempels van Maroccan Night. Ik houd erg van dit soort patronen en kleuren. Dit soort lampjes heb ik zelf ook hangen onder mijn balkon.
Gebruikte Materialen van Stampin' Up!
Cardstock: Very Vanilla, Delightful Dyon
Design Papier: Moroccan
Inkt: Tempting Turquoise, Cajun Craze
Stempel: Moroccan Nights
Tekststempel: Thankful Toughts
Pons: Scalloped Tag Topper, Banner Triple
Ribbon: Natural Trim, Mini Stripped
Gift Bag Punch Board
Overige: Knijpertje, Buddha beide Action


Detail foto:


 Buddha: 






Hartelijk dank voor het bezoeken van mijn blog.
Groetjes Monqie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...