Workshop

Workshop

zondag 17 juli 2016

Happy Wedding

Van de week kwamen mijn gasten binnen en zij vertelde mij dat ze net waren getrouwd en hier bij mij hun witte broodsdagen kwamen doorbrengen. Dan voel ik mij toch altijd wel zeer vereerd en ben meteen aan de slag gegaan met een kaartje voor hun.
Het zijn twee dames dus de kleur roze mag volop gebruikt worden.
Het kaartje heb ik wel gelift van pinterest.


Gebruikte Materialen van Stampin' Up!:
Cardstock: Rose Red, Whisper White
Design Papier: Love Blossoms
Inkt: Blushing Bride, Rose Red
Stempel: Celebrate Today
Dies: Ballon Framelits
Pons: hartje
Twine: Solid Baker's Twine White
Overige: Sequin Trim, Metalic Foil Doilies


Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht. Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...