Workshop

Workshop

dinsdag 19 juli 2016

Fairy Celebration

Geloven jullie nog in sprookjes?

Ik wel en zeker toen ik deze lieverdjes van Fairy Celebration tegenkwam in de catalogus. Ik zag met deze stempel diverse mogelijkheden. Normaal ben ik van de stempels inkleuren en dat ga ik zeker doen, maar dit keer ben ik uit mijn comfortzone gegaan en heb ze niet gekleurd maar gewoon zo gelaten. een uitdaging voor mij.
Zelfs met een andere kleur gestempeld en dat had ik nog nooit eerder gedaan.

Deze serie van drie kaartjes, heb ik eentje zelf ontworpen en van twee een sketch gebruik met wat ideetjes die ik heb gelift van diverse dames op Pinterest.

De vierkante Kraftcardstock kaarten komen bij de Action vandaan met een bijbehorende envelop.
Ook heb ik "oud" papier Love Blossem gebruikt wat niet meer in de collectie zit van Stampin' Up!, maar erg leuk blijft om te gebruiken voor deze leukerdjes.



Gebruikte Materialen van Stampin' Up!:
Cardstock: Red Rose, Blushing Bride, Whisper White, Shimmery White
Design papier: Love Blossem
Inkt: Rose Red, Ranger Archival Black Ink
Stempel: Fairy Celebration
Dies: Everday Jars Framelits
Overige: Linen Thread, Solid Baker's Twine White
Pons: Banner Triple
Overige: Sequins, knoopjes, pearls, dies uit eigen collectie






 Detailfoto:








Ik wens je een fijne dag en bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.
Groetjes Monique

2 opmerkingen:

  1. Ze zijn gaaf! De stempels zijn zo mooi gedetailleerd dat ze heel goed tot hun recht komen zo niet ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Margot.
    Vind het ook wel eens leuk om niet te kleuren.
    Nog nooit eerder gedaan, maar goed bevallen

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...