Workshop

Workshop

dinsdag 28 juni 2016

Birthday Fiesta stamps


Na twee weken heerlijk op vakantie geweest te zijn kan ik nu weer hard aan de slag in mijn B&B.
Maar ook met de leuke en nieuwe stempels van stampin" Up!
De nieuwe catalogus is per 1 juni uitgekomen en wat staan er allemaal leuke spullies in!!!
Ik wordt er erg hebberig van, dus van de week een bestelling gedaan en mijn eerste stempel die op mijn lijstje stond was de Birthday Fiesta, het papier en de dies.
Dus flink aan de slag gegaan :-)




Materiaal van Stampin' Up!:
Cardstock Tempting Turquoise, Whisper White, Emerald Evy
Design papier: Festive Birthday design series paper
Inkt: Sahara Sand (lama)
Emerald Evy (cactus)
Melon Malmo, Tangerine Tango, Bermuda Bay, Crushed Curry
Stempel: Birthday Fiesta - Fiesta Time framelits dies
Tekststempel: Build a Birthday
MFT; Dies

Materiaal van Stampin' Up!:
Cardstock Tempting Turquoise, Whisper White, Emerald Evy, Kraft
Design papier: Festive Birthday design series paper
Inkt: Tangerine Tango, Baked Brown Sugar, Tempting Turquoise, Strawberry Slush
Stempel: Birthday Fiesta - Fiesta Time framelits dies
 Ik heb er nog eentje gemaakt maar die komt wel weer een volgende ronde.
Veel plezier, fijne dag


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Monique

Tropical suite Oasis

Deze nieuwe lijn van Stampin Up! is zoooo leuk en lekker tropisch. Kon het niet laten liggen. Het zijn mooie stempels, die je op allerlei m...